Etyka korporacyjna Grupy Daikin jest wyrażeniem fundamentalnych wartości i stanowi ramy procesu decyzyjnego. Jest to osobista odpowiedzialność i zobowiązanie każdego członka Grupy Daikin Europe do przestrzegania wysokich etycznych i prawnych norm postępowania zgodnie z literą i duchem prawa, bez względu na to, czy wymagają tego przepisy prawne, czy nie.
Etyka korporacyjna Grupy Daikin obejmuje 12 kluczowych elementów:
- Zapewnienie zgodności z obowiązującym prawem
- Zapewnienie bezpiecznych, produktów i usług o wysokiej jakości mających na celu wyjście naprzeciw przyszłym potrzebom użytkowników końcowych
- Prowadzenie operacji biznesowych w oparciu o zasady uczciwej konkurencji
- Praktykowanie uczciwego procesu udzielania zamówień poprzez utrzymywanie przyjaznych, lecz konkurencyjnych relacji z dostawcami
- Respektowanie własności intelektualnej i poufności informacji zastrzeżonych
- Terminowe i odpowiednie ujawnianie informacji korporacyjnych
- Wywieranie minimalnego oddziaływania na środowisko
- Zapewnienie bezpieczeństwa naszych operacji
- Kultywowanie dynamicznego miejsca pracy, które zaszczepia poczucie dumy i entuzjazm w każdym pracowniku
- Ochrona aktywów korporacyjnych
- Praktykowanie umiaru w zakresie prezentów i wydatków reprezentacyjnych
- Zdecydowane stanowisko odnośnie postępowania, które jest niezgodne z prawem, aspołeczne i nieetyczne.
- Zgłaszanie przypadków braku zgodności z obowiązującym prawem
Dziękujemy za zainteresowanie programem etyki Grupy Daikin Europe.